Månadsläsning - september.

Lästa böcker: 5
Omlästa: 2
Engelska: 5
Svenska: 0
Antal sidor: 2211 (81 sidor mer än i augusti)
 
 
Bästa bok (ej omläsningar):
Jag kan helt enkelt inte välja vilken jag tycker var den bästa av The Perks of Being a Wallflower och City of Lost Souls, för båda var så bra på annorlunda sätt!
.
Recensioner:
37. City of Fallen Angels - Cassandra Clare [X] (omläsning)
38. The Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky [X]
39. City of Lost Souls - Cassandra Clare [X]
40. Sempre - J.M. Darhower [X]
41. Divergent - Varonica Roth [X] (omläsning)
 
Tankar: Jag har inte så mycket att säga om denna månad förutom att det känns bra att jag hann med fem stycken! Det var lite kul för då jag läste CoLS så trodde jag att det var den första boken som jag läste i september och att detta verkligen skulle bli en dålig läsmånad, men se på så hade jag ju faktiskt läst två andra redan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback