Sammanfattning: maj, juni. juli, augusti.

Lästa böcker: 6
Omlästa: 0
Engelska: 5
Svenska: 1
Antal sidor: 3733
 
 
Bästa bok (ej omläsningar):
Cress av Marissa Meyer!
 
Sämsta bok: 
Kan fakiskt inte välja någon denna gång!
 
Bok jag vill läsa mest just nu:
Har faktiskt ingen aning eftersom det inte är någon bok som jag längtar/längtat efter superlänge som jag vill ha just nu! Har några olästa böcker här hemma så vill väl läsa alla dom lika mycket. :-)
 
Tankar: Läsningen har väl inte varit jättebra då jag jobbat hur mycket som helst under sommaren. Hade väl önskat att jag läst alla dessa böcker på en månad istället för 4. Sen har de flesta av dessa sex böcker jag läst varit väldigt tjocka så. Kunde såklart ha läst ännu mer men är ändå inte besviken.


Kommentarer
Maja - böcker, tv/film, musik och vardag

Åh ja Cress var riktigt bra, min andra favorit i serien, och kan knappt vänta på nästa :D

Och vad tyckte du om City of Heavenly Fire?! :D

Svar: Älskar verkligen The Lunar Chronicles SÅ BRA!! Längar också massor tills nästa kommer ut!!! <3<3
Tyckte om City of Heavenly Fire väldigt mycket men dom tre första böckerna i serien är mina absoluta favoriter! =D
Sanna Öhman

2014-09-26 @ 00:10:07
URL: http://wereallstoriesintheend.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback