Månadsläsning - oktober & november.

Lästa böcker: 4
Omlästa: 1
Engelska: 3
Svenska: 1
Antal sidor: 1916 (295 sidor mindre än i september)
 
 
Bästa bok (ej omläsningar):
Insurgent av Veronica Roth, helt klart. Så sjukt bra bok och den höll verkligen måttet om man jämför med den första och med mina förväntningar!
.
Recensioner:
42. The Iron Queen - Julie Kagawa [X]
43. Insurgent - Veronica Roth [X]
44. Spirit Bound - Richelle Mead [X] (omläsning)
 
Tankar: Riktigt, riktigt, dåligt. En läst bok i oktober och tre i november. Skärpning! Jag har ingenting mer att säga om det, i stället så kan jag väl säga att i december så har jag tänkt läsa ut del 1 och 2 av Vampire Diaries, The Awakening and The Struggle, som jag håller på med att läsa just nu. Sen skulle jag även vilja läsa om sista delen i Vampire Academy, och den fjärde Harry Potter boken. Men man vet aldrig med mig, så vi får väl se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback