Månadsläsning - januari.

Lästa böcker: 7
Omlästa: 2
Engelska: 5
Svenska: 2
Antal sidor: 2664
 
 
Bästa bok (ej omläsningar):
Legend av Marie Lu och Cinder av Marissa Meyer, båda två fullpottare! Riktigt, riktigt bra böcker helt enkelt.
 
Recensioner:
Harry Potter och den flammande bägaren - J.K. Rowling [X]
Silence - Becca Fitzpatrick [X]
Legend - Marie Lu [X]
 
Tankar: Bra start på året! Tror inte att jag läste sju eller fler böcker under någon månad av 2012 faktiskt, så jag är nöjd som ni kanske förstår! Under februari har jag bara tänkt fortsätta läsa mina olästa böcker hemma och se hur det går. Sen har jag nog tänkt läsa sista delen i VA serien också (omläsning då)!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback