Månadsläsning - juli.

Lästa böcker: 4
Omlästa: 1
Engelska: 1
Svenska: 3
Antal sidor: 2027 (694 sidor mindre än i juni)

Bästa bok (ej omläsningar):
Någon av HP böckerna.

Läst:
28. Harry Potter och Halvblodsprinsen - J.K. Rowling [X]
29. Blood Promise - Richelle Mead [X] (omläsning)
30. Världen är elak - Pia Olofsson
31. Harry Potter och Dödsrelikerna - J.K. Rowling [X]
 
 
Tankar: I början av månaden läste jag ut de två första böckerna väldigt snabbt, och hann börja på de båda sista och läsa mer än hälften av dom fram till 13 eller 14 juli då jag drog till Göteborg där jag inte läste någonting och sen har det varit gatufestival där jag bor och så mycket mer har hänt så jag hann inte med att läsa förens dom två sista dagarna då jag lyckades läsa klart båda av de senare. Så det jag vill ha sagt är att jag ändå nöjd över månaden.
 
CoFA, sedan CoLS vill jag verkligen snart få läst, men för tillfället håller jag på med första HP boken och The Golden Lily.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback