Sammanfattning: januari, februari, mars, april.

Lästa böcker: 13
Omlästa: 7
Engelska: 13
Svenska: 0
Antal sidor: 6909
 
 
Bästa bok (ej omläsningar):
Champion av Marie Lu tar första platsen varav Allegiant av Veronica Roth kommer tvåa (även om jag var besviken på boken, tror jag måste köra en omläsning av den snart och förhoppningsvis tycker jag om den mer då). Days of Blood and Starlight av Laini Taylor är också med på denna lista.
 
Sämsta bok: 
Beautiful Redemption av Margaret Stohl & Kami Garcia.
 
Bok jag vill läsa mest just nu:
Just nu är jag riktigt sugen på att läsa Cress av Marissa Meyer och A Game of Thrones av George R.R. Martin.
 
Tankar: Läsningen har varit bra för mig dessa månader, men gud vad tiden gått fort! Dock var april inte bästa månaden men bortser man från det är jag nöjd. Annars så läser jag Eld just nu som jag vill bli klar med så fort som möjligt och sen fyller jag år nu på fredag så förhoppningsvis får jag lite böcker då som jag kan få plöja igenom framöver. LÄNGTAR.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback