One last try.

Okej, jag ska inte skriva någonting mer om denna fanfic, förutom detta inlägg. Inte på länge i alla fall. Vill bara så gärna att alla ska ge denna bok ett försök i alla fall.
 
Jag tänker lägga ut prologen här under, tre och en halv sidor är det som går snabbt att ta sig igenom. Så läs GÄRNA och tycker ni om det är det bara kommentera med eran mail så kan jag skicka resten åt er där. Egentligen vill jag inte lägga ut såhär, men då det är en fanfic och den varit så lättillgänglig och helt gratis så gör jag det. Men endast dessa sidor då.
 
Även om ni inte vill fortsätta läsa mer än prologen här under får ni gärna kommentera vad ni tyckte om dessa tre och en halv sidor. Och vill ni ha resten, kommentera med eran mail så skickar jag! :D
 
Vill ni veta mer om Emancipation Proclamtion så läs inlägget under.

 
 
 
 
 


Kommentarer
Jannica

Hej, den verkar jättebra. Kan du skicka resten av fanfic:en till mig?

Svar: Jadå det kan jag absolut göra! Jättekul att du vill läsa den! :)
Sanna Öhman

2013-10-28 @ 19:45:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback