New York.

Imorgon drar jag till New York, som jag längtat! Det kommer bli en massa shopping, men sen ska vi även se musikalen Rock of Ages, vi ska gå på gospel på söndagskyrkan (jag är inte kristen men det blir kul ändå) och vi ska förhoppningsvis ta en picknick i Central Park.
 
Det som jag skulle vilja att ni hjälper mig nu med är att ge tips på asbra bokhandlar, ge mig tips på andra bra och roliga affärer eller andra saker man bara måste hinna med och göra eller att se. Jag vill ha hur mycket tips som helst!
 
Vi har eventuellt funderat på att se någon sport men vet inte vilken sport det är säsong för och när dom spelar, sen hade vi tänkt gå på någon konsert också men då var det ingen artist som uppträdde just då!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback