Mål 2013.

2012 var det framför allt en massa böcker som jag ville läsa om, vilket jag också gjorde. Annars hade jag inte några större mål förutom det och listan här nedanför på böcker som jag ville hinna med (dock var/är de flesta böckerna på listan omläsningar för mig).

Böckerna med fet text är de som jag inte läste under året!
  • City of Bones, City of Ashes, City of Glass, City of Fallen Angels, City of Lost Souls.
  • Eclipse, Breaking Dawn, Om jag kunde drömma.
  • The Hunger Games, Catching Fire, Mockingjay.
  • De två/fyra första Vampire Diaries böckerna.
  • Perfect Chemistry.
  • Vampire Academy, Frostbite, Shadow Kiss, Blood Promise, Spirit Bound, Last Sacrifice, The Golden Lily.
  • Sempre (Emancipation Proclamation som en bok, med andra namn).
  • De Harry Potter böcker som jag inte läst än.
  • The Iron Queen, Summer's crossing, The Iron Knight.
  • Cirkeln.
  • Thirst no.2 av Christopher Pike.
Här kommer då mina mål för 2013:
  • Last Sacrifice - Richelle Mead
  • The Host - Stephenie Meyer
  • Clockwork Princess - Cassandra Clare
  • Tredje Divergent boken
  • Någonting av Sarah Dessen
  • The Scorch Trials - James Dashner
  • Alla mina olästa böcker hemma (bild här under)


Kommentarer
Miriam - Schitzo-Cookie

Många bra böcker har du framför dig! ^^

2013-01-12 @ 19:10:23
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/
moa

En massa bra böcker där.
Älskar serien gone ( även fast den ibland kan vara lite seg) och the unbecoming of mara dyer <3

2013-01-13 @ 20:51:19
Lisa

Många fina olästa böcker! :D Själv gillade jag verkligen Cinder, The Sky is Everywhere, Wolfsbane, Anna and the French Kiss, Legend och Heist Society!

2013-01-19 @ 17:33:46
URL: http://bladvandaren.blogspot.se
Ida

Jag ska också läsa Harry Potter i år. Det låter som en bra idé. Jag läste min första Harry Potterbok 1999 och det är ju ett tag sedan.

2013-01-23 @ 23:02:54
URL: http://madebyyou.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback