News.

Jag har varit borta från bloggen ett bra tag nu så vad är bättre än att göra ett inlägg om lite nyheter som släppts, om man nu kan kalla det för nyheter längre eftersom ni säkert redan läst det mesta?
 
Börjar med att berätta att Clockwork Princess boktrailer nu släppts! Boken kommer ut nittonde mars, SNART. Vad tycker ni?
 
 
Nu vidare till THG - Catching Fire! En ny poster har släppts på Katniss och Peeta, hur de gör sig redo för segerturnén. Weeho, skitkul med lite nytt därifrån!

 
 
 
Tredje Divergent boken har nu fått ett releasedatum. Boken har inte fått ett riktigt namn ännu, men det viktigaste är såklart att vi nu får veta när vi kommer ha den i våra händer, även om jag själv är väldigt nyfiken på titeln. 22 oktober i år släpps den!
 
The Maze Runner ska bli film, och premiärdatumet är 14 februari 2014. HUR KUL ÄR INTE DETTA? The Maze Runner var absolut en av de bästa böckerna jag läste 2012, och i nästa bokbetsällning kommer garanterat fortsättningen att hamna i min brevlåda.
 
 
Shailene Woodley, som mest troligt kommer spela Tris i Divergent, har vi nu fått veta kommer även spela Hazel Grace i filmatiseringen av The Fault in our Stars. Jag har ingen aning hur hon är som skådespelerska, men jag hoppas på det bästa! Bild på henne här nedanför. ↓
 
 

Scholastic har bestämt sig för att släppa om Harry Potter serien, fast med nytt omslag! Detta gör dem i samband med HP:s 15-års jubileum, och jag måste säga att jag tycker om det första omslaget väldigt, väldigt mycket! Jag blir himla sugen på att köpa alla böcker allt eftersom de släpps eftersom jag endast äger dem på svenska. Jag läste även att bokryggarna kommer utgöra en bild om man ställer alla böckerna bredvid varandra, i rätt ordning då såklart.
 
Tryck på bilden för större storlek.
 
Fler bilder från TMI har släppts, och denna gång har vi även fått en bild på Magnus, how awesome isn't that?!? Where are you le premiere?
 
 
För ännu mer nyheter så kan ni gå till Anna på boktycke, eftersom hon har så mycket mer nyheter där än vad jag har i detta inlägg! Jag hittade själv de flesta nyheterna där, så tack för det Anna! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback