11 frågor.

Nu hade jag, äntligen, tänkt svara på de 11 frågorna som Recenzion gav till mig! Då kör vi!

1. Vad brukar du äta till frukost?
Oftast äter jag fil och flingor, annars bara någon macka!

2. Hur många böcker äger du?
Hittade 107 böcker nu när jag kollade, men jag vet att jag ska ha nån fler i alla fall!

3. Viker du hundöron?
Förut gjorde jag alltid det, men nu - aldrig!

4. Vad var det absolut bästa som hände dig 2011?
Hm.. Det var ju grymt roligt att året startades i Thailand med min bästa vän (och familj), men det allra bästa hände nog i oktober då jag och två kompisar drog till Stockholm för Twilight fan-event där RPattz och Ashley Green var!

5. Har du några speciella rädslor/fobier?
Är rädd för större fåglar (ankor och större), speciellt sånna med långa näbbar och ben!

6. Är du en nattuggla eller en morgonpigg människa?
Ingenting, är varken morgonpigg eller nattuggla! Är ständigt trött..

7. Vilket är det bästa plagg av alla du äger?
Jises amalia, har ingen aning! Gillar mina svarta jeans för att dom är så otroligt sköna och passar till det mesta, så får väl ta det då!

8. Vilken är din absoluta favoritkaraktär i en film och varför?
Vilka svåra frågor, får ju helt hjärnsläpp typ! Jag gillar Harry Potter eftersom han verkar vara en så himla bra vän, både rolig och väldigt förstående. Sen gillar jag även Luna Lovegood, och där behöver jag nog faktiskt inte förklara riktigt varför utan, Luna Lovegood!

9. Om du var tvungen att byta liv med Voldemort, Draco Malfoy eller Slingersvans, vilket skulle du välja?
Jag skulle nog välja Draco Malfoy. Aldrig i livet att jag skulle vilja vara Slingersvans och Voldemort är alldeles för ond och han dör, och trots allt som händer finns det ändå något gott i Draco Malfoy.

10. Har du nån dold talang?
Har en otroligt fantastisk talang som innebär att jag kan hålla alla tår helt stilla förutom min lilltå som jag kan röra ut och in, vet att ni blir avunsjuka!

11. Heter det ostkrokar eller ostbågar?
Krokar! Bågar fungerar också, men ostkrokar har jag växt upp med så det är det rätta för mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback