Utläst och omläsning.

Igår läste jag ut Thirst. Först hade jag tänkt göra en recension på boken, men nu i efterhand blir det nog inte eftersom i just den version av boken jag hade är det tre stycken böcker i en, och jag gjorde misstaget att läsa ut alla delar på en gång och nu har jag nästan glömt bort vad som hände i de två första. Jag kan i alla fall säga att boken endast får två stjärnor eftersom karaktärerna var oerhört platta och för att man visste vad som skulle hända hela tiden. Nej, inte min typ av bok!

Igår började jag även med att läsa om Om jag kunde drömma. Jag undrar vad jag kommer tycka om boken nu eftersom det var så länge sedan jag läste den sist. Även om jag inte skulle tycka att den är lika bra nu kommer den alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback