The Host.

Nu har teaser trailern till The Host kommit ut. Det är inte så mycket men bättre än ingenting! Fotona som man ser på människor är från tävlingen jag en gång skrev om, och det tycker jag om för det är ju som sagt nästan alla människor som har blivit övertagna av de där själarna i boken, så då blir det lite mer verkligare tycker jag.

Dock har jag alltid haft någonting emot Saoirse Ronan, men jag vet inte riktigt varför. Det kommer säkert bli bra ändå, och hon är säkert jätte duktig, men det är bara något som jag känt efter att jag sett filmer som hon är med i (även om det inte är så många jag sett precis).

Måste även säga att jag gillar att dom har gjort så att hennes ansikte ser ut som framsidan av The Host.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback