Favvo-stämpel.

nellonsbokblogg läste jag om favvo-stämpeln där du nämner ut fem av dina favoritbokbloggare. Jag hade tänkt göra ett sånt inlägg just nu men endast med fyra favvo-bloggare eftersom jag inte kommer på en femte som håller riktigt lika höga mått som dom andra för mig!



1. Andréa - Andreaiboklandet
Läser ni inte denna blogg missar ni verkligen något! Helt underbara recensioner och ett så vackert språk. Hon vill bli författare och man märker på hennes skrivsätt att hon har talangen. Sen lägger hon ofta in en massa andra inlägg som jag tycker är intressanta och hon var den första bloggen jag hittade som skrev om böcker så den bloggen har en speciell betydelse för mig! 

2. Pia - Bookrelated
Pia har också riktigt bra recensioner som jag alltid läser vartenda ord av, även om det är en bok som hon skulle tycka är väldigt dålig. Denna tjej har fått mig att lägga till en massa böcker på goodreads och det är precis så en bokblogg ska vara enligt mig! 

3. Pia - The Never End
Det är något speciellt över varje inlägg som Pia skriver. Även om man inte skulle vilja läsa det hon publicerar (vilket jag tror kommer vara svårt eftersom man verkligen VILL läsa allt hon skriver) så är det mysigt att bara gå in och kika på den lite då och då eftersom hon lägger ut fina bilder. En stor inspiration!

4. Anna - Boktycke
Som med alla de andra här så är Anna en riktigt bra recenserare! Sen gillar jag även omslagsduellerna och nya boksläpp och att hon hinner med att läsa så otrologt många böcker på en månad! En riktigt bra bokblogg!



Kommentarer
Pia - bookrelated

Aaah TAAACK söte du!!! <3 Jag blir så himla glad! ^^ Gillar din blogg jättemycket också såklart<3

2012-06-10 @ 13:42:05
URL: http://bookrelated.devote.se
Anna - Boktycke

Wow, tack så mycket! Blir superglad! :)

2012-06-11 @ 13:03:03
URL: http://boktycke.se
The Never End

Haha nämen oj, tack vad gulligt! :) Kanske bäst att skriva något snart igen...

2012-06-11 @ 16:49:50
URL: http://theneverend.blogg.se/
andréa

Men himmel, så glad jag blir! Tycker om din blogg också ♥

2012-06-11 @ 21:32:12
URL: http://andreaiboklandet.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback