Någonting.

Jag hade tänkt skriva någonting kreativt nu men kommer inte ens på någon bra rubrik eller någonting överhuvudtaget förutom tråkiga saker.. så detta inlägg får bli lite av ett klagande på mig och min bloggning. Det här är ju en blogg om böcker och liknande, och visst publicerar jag inlägg om det, men det är som att någonting saknas. Jag tycker det blir lite tråkigt då jag bara lägger ut recensioner och i min bokhylla inlägg. Såklart vill jag fortfarande ha kvar det men saken är den att jag vill skriva om mer och andra saker lite då och då, men var är inspirationen och framförallt vad ska jag skriva om? Jag gillar saker som i min bokhylla och 30 days challenge, så ge mig gärna tips om flera saker som dom två eller om det finns någonting helt annat som ni tycker att jag ska skriva om eller saker som är bra på denna blogg! Skulle bli väldans glad om ni gav mig lite tips!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback