Månadsläsning - april och maj.

Eftersom jag inte gjorde någon sammanfattning i april kommer den nu också! Kan dock säga att jag inte alls är nöjd över den månaden men att maj gick lite bättre i alla fall!

April
Lästa böcker: 3
Omlästa: 3
Engelska: 3
Svenska: 0
Antal sidor: 1128

Bästa bok:
Tror faktiskt att det blir Mockingjay, om än de andra två ligger nära inpå.

Läst:
Frostbite - Richelle Mead [X]
Mockingjay - Suzanne Collins [X]
City of Ashes
- Cassandra Clare [X]

Maj
Lästa böcker: 5
Omlästa: 0
Engelska: 4
Svenska: 1
Antal sidor: 1854

Bästa bok:
Helt klart The Fault in Our Stars av John Green!

Läst:
Cirkeln - Mats Strandberg & Sara Bergmark Elfgren [X]
Matched - Ally Condie [X]
I'd Tell You I Love You, But Then I'd Have to Kill You - Ally Carter [X]
The Fault in Our Stars - John Green [X]
Percy Jackson and the Lightning Thief - Rick Riordan [X]

Tankar om juni: Vill hinna läsa om både CoG och CoFA och sedan CoLS! Jag vill även att min lilla hög med olästa böcker ska minska ännu mer. Across the Universe och fortsättningarna på VA (efter Frostbite) vill jag också hinna med även om jag vet att jag kommer hinna med långtifrån alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback