Irriterad tjej.

Dumma nya blogg.se!!! Har haft en massa saker i utkast som jag tänkt publicera, en massa dagens citat som jag lagt i utkast redan i januari så jag hade väldigt många sånna inlägg där och nu har jag fått den nya designen och det finns endast utkast där från i april och framåt. Saker ligger i utkast av en anledning - det spelar ingen roll hur länge dom varit där, är dom där ska dom STANNA. Dampar lös lite nu. Förutom det är den helt okej designen och allt det där, men är ändå riktigt irriterad över det jag just skrivit!


Kommentarer
Recenzion

Min blogg vill inte spara inläggen över huvet taget, spelar ingen roll om det är precis nyskrivet eller inte, så jag kan inte ens blogga :(

Svar: Men asså va?? Så här får det ju inte vara! Dom som håller på med den nya plattformen och det måste ju fixa detta SNARAST. Jag blir riktigt irriterad på detta, och speciellt för dig som inte ens kan blogga, för att blogga går ju i alla fall för mig som tur är! Jaja, det är bara att hoppas på det bästa och att dom fixar detta så snart som möjligt!
Sanna Öhman

2012-06-19 @ 20:59:34
URL: http://recenzion.blogg.se
Miriam - Schitzo-Cookie's Bokblogg

Åh gud vilken mardröm, jag har typ 20 utkast-inlägg som jag sparar...!

2012-06-27 @ 23:31:21
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback