Nytt!

Eftersom jag älskar att läsa böcker så vill jag även kunna skriva om dom. I min vanliga blogg skriver jag litegrann om böcker, men inte så mycket eftersom inte så många vill läsa om dom. Därför gjorde jag denna blogg så jag kan skriva hur mycket som helst om böcker och sådant därikring så får man själv välja om det är nog intressant eller inte!

En liten snabb presentation om mig själv kanske jag borde göra. Mitt namn är Sanna Öhman och jag bor i en liten stad i norra Sverige som heter Piteå. Just nu är jag sexton år och i maj blir jag hela sjutton år. Jag går hantverkslinjen - frisör i Luleå, första året och mina planer för framtiden är att flytta utomlands, helst till USA, och jobba där inom film-, musik-, gala- osv. branschen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback