30 days of books - 3/6.

Day 11 - A book you hated:
Förutom alla vi läst med skolan (Hunger Games är undantaget) så är det nog Evermore (Alyson Noël). Nästan ingenting i boken fångade mitt intresse och det var som att man redan visste lite vad som skulle hända. Kändes som att det var något man läst förut men ändå annorlunda, men mycket dåligare!

Day 12 - A book you used to love but don't anymore:
Då jag var yngre älskade jag Molly Moon böckerna (och innan det var Kitty böckerna mina favoriter) och det gör jag inte riktigt nu. En stor anledning är väl såklart att dom är avsedda för yngre läsare, så det är ju inte så konstigt att jag inte gillar dom speciellt mycket längre. Dock kan jag ta fram och läsa någon av böckerna om jag inte har någon annan bok att läsa för tillfället.

Day 13 - Your favorite writer:
Just nu är det Cassandra Clare, Stephenie Meyer och Suzanne Collins.

Day 14 - Favorite book of your favorite writer:
Öh, av Cassandra Clare kan jag inte bestämma mig mellan Clockwork Angel och alla TMI böcker. Stephenie Meyer - Vet inte riktigt vilken jag gillar mest ur twilightsagan, Eclipse var min favorit men vet inte längre om det är Twilight, den eller Breaking Dawn. Gillar även Genom dina ögon väldigt mycket! Suzanne Collins - vet inte heller där vilken är min favorit av de tre THG böckerna.

Day 15 - Favorite male character:
Jace gillar jag väldigt mycket från TMI, även Magnus Bane (TMI och TID). Alex från Perfect Chemistry. Emmett från TTS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback