2012.

Nu är det ju hela tolv dagar sedan det blev 2012, men jag skriver ändå det här inlägget nu.
Jag tycker det är väldigt roligt att läsa vad alla har för mål inför 2012 gällande böcker: Hur många? Vilket språk? Vilken genre? osv. Själv har jag inget mål eftersom om jag har det med hur många böcker jag ska läsa så bara måste jag klara det, och då kommer det bli mer att jag tvingar mig själv att läsa i stället för nöjets skull. Dock ska jag kanske fundera lite mer på vad för sorts böcker jag ska läsa och sen sätta in dom på en lista.

Har ni något mål inför 2012, och vad i sånna fall?


Kommentarer
Jennifer

Några av mina mål är att läsa 150 böcker, 50 engelska blöcker(haha om vårt lilla bibliotek ens kan få in så många), 20 vuxenböcker och 10 böcker av någon svensk författare. :)

2012-01-12 @ 22:46:34
URL: http://bookmuppets.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback