Tävlingar.

Åh, vad jag älskar tävlingar! Dock är det ju lite synd att man nästan aldrig vinner, men det är kul ändå att vara med, man kan ju alltid hoppas! Nu ska jag tipsa om två tävlingar:
Den första är en tävling där du kan vinna en bok i excessformat på Sofies bokblogg. Tävlingen avslutas 2 mars klockan 14.00.
Den andra är en tävling där du kan vinna boken Varma kroppar och du kan både gå in på Amelies boktips och tävla om den men även på Reading this world. Tävlingen pågår fram till 4 mars. Även Swedish zombie tävlar ut två ex av denna bok och där avslutas tävlingen 29/2.

Kan även berätta att jag inte läser någon bok för tillfället eftersom jag har så mycket i skolan just nu. MEN imorgon ska jag börja med att läsa om City of Bones, yies! Som jag längtat!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback