Tumblr.

I detta inlägg hade jag tänkt tipsa om min tumblr, och ni får gärna skriva vad ni heter där ifall ni har någon! Själv heter jag sannatwilight (var väääldigt besatt av Twilight då jag skapade den, även om jag fortfarande tycker om det väldigt mycket, men skulle nog inte döpa mig till det nu fast orkar inte byta för då blir väl alla "vem är det???"). Där rebloggar jag saker/texter/bilder till 99%, och skriver nästan aldrig någonting själv, men det går väldigt bra det också.
 
 
Händer det någonting inom någon fandom, att det kommer ut bilder eller varit premiär för något eller vad som helst så kommer det alltid upp bilder på en gång om man följer rätt bloggar. Så man hänger alltid med om man är inne där. T.ex. från inspelningen av CoB så har det kommit ut FLERA bilder och information, och bilderna kommer typ ut så fort dom är tagna oftast, eller nästan på en gång i alla fall. Sen lär man sig väldigt mycket om andra fandoms också även om man inte tänker på det!
 
clarissawayland:

First picture of the Pamdamonium club today x
First picture of the Pandemonium club today, CoB!
 
Själv rebloggar jag saker som allt möjligt från inspelningen av CoB, Glee, HIMYM, Twilight, The Hunger Games, intervjuer från skådespelare jag tycker om, fina bilder, böcker, en massa bokreleterade saker, HP, roliga bilder och texter och även tänkvärda saker MM.
 
Dör väldigt lätt av skratt åt en del bilder, så som sagt innehåller min tumblr mycket sånt också (besides the fangirling). Så här får ni lite roligare saker som jag rebloggat någongång.
 
 
 
 
Sist men inte minst:
Watching the CoB film…
 
Non Fandom:
 
Fandom:

 

Här är länk till min tumblr. Vad heter NI på tumblr?



Kommentarer
Ellen

Ska kolla den imorrn :)

Var besatt tidigare, nu rebloggar jag lite då och då.
Neverforgetneverend.tumblr.com i alla fall ;)

2012-08-27 @ 22:49:23
URL: http://Bookmuppets.blogg.se/
Hanna

Jag gillar din tumblr! Här är min: http://losingravity.tumblr.com/

2012-08-28 @ 13:22:48
URL: http://liberlibri.blogg.se
Lisa

Jag heter wordsandstars.tumblr.com (:

2012-08-28 @ 13:45:20
URL: http://bladvandaren.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback