Mål 2014.

Här kommer då en utvärdering av målen jag hade under 2013 - hur det gick med dom, och sen kommer även mina mål för 2014.

Böckerna med fet text är de som jag inte läste under året 2013!
  • Last Sacrifice - Richelle Mead
  • The Host - Stephenie Meyer
  • Clockwork Princess - Cassandra Clare
  • Tredje Divergent boken (dock läser jag denna just nu så, inte så långt efter i alla fall)
  • Någonting av Sarah Dessen
  • The Scorch Trials - James Dashner
  • Alla mina olästa böcker hemma (bild här under)
 
Gone, Wolfsbane och Eld är de böcker som jag inte läste under 2013, annars så hann jag med alla andra!
 
Inför 2014 har jag egentligen inga mål. Som det blev under 2013 - jag läste när jag kände för det och hade ingen press på mig själv, och det blev väl kanske inte sådär jättemånga böcker läst, men jag mådde bra av det! Jag läste även många fortsättningar samtidigt som jag påbörjade nya serier / läste ensamstående böcker. Tidigare år har det även vart så att har jag läst en bok i en serie no matter hur dålig den första boken var så har jag alltid fortsatt om det vart en populär serie, men i år så ifall jag läst en dålig bok som har fortsättningar så har jag inte lagt till dom fortsättningarna i min goodreads lista, så det är skönt! Så egentligen är det väl lite så mitt 2014 ska bli - ingen press på mig själv och jag läser det jag vill, och vad det blir återstår att se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback