Nytt.

 
 
Var som sagt i Stockholm förra veckan och böckerna här ovanför fick följa med mig hem till lilla Piteå. Var in på The english bookshop och SF bokhandeln där jag dog precis som sist ungefär. Dom första böckerna som möter mina ögon då jag går in på den sistnämda är The Ruby Circle av Richelle Mead och Fairest av Marissa Meyer. Två böcker som jag velat ha SÅ länge. Om det inte var för att jag redan gjort av med så SJUKT mycket pengar och att jag knappt fick igen min resväska så hade jag köpt så många fler böcker! Paradis for reals asså ♥


Kommentarer
amanda

Den översta ser riktigt bra ut, iallafall om man ska döma av bokens omslag! Har du läst den än? Hur var den? Vad handlar den om?

Svar: Den är grymt bra! Det där är fortsättningen till första boken i serien The Land of Stories skriven av Chris Colfer som är med i Glee ifall det säger det något! Dom är väldigt lättlästa då dom är skriven för lite yngre publik, och den handlar om två tvillingar som ramlar genom en bok och hamnar i världen "The Land of Stories" där askungen, snövit, rapunzel osv. faktiskt finns på riktigt! Böckerna är superbra så rekommenderar starkt!
Sanna Öhman

2015-06-29 @ 22:02:20
URL: http://lasbulle.blogg.se
Sandra

Vilken fin samling! :)

2016-01-27 @ 21:07:43
URL: http://boktitel.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback