Året 2014.

Tyvärr uppdaterar jag typ aldrig bloggen längre. Känns som mer att det är för min egen skull för att kunna gå tillbaka och se hur många böcker/sidor jag läst och vilka jag tyckte om och inte. Hur som helst, tänkte i alla fall i detta inlägg skriva om hur många böcker jag läst i år och vilka som blev mina favoriter och vilka som jag allra minst tyckte om.
 
Lästa böcker: 29 (9 böcker mindre än 2013)
Omlästa: 7 (3 böcker mer än 2013)
Engelska: 28 (1 bok mindre än 2013) 
Svenska: 1 (8 böcker mindre än 2013)
Antal sidor: 14749 (857 sidor mindre än 2013)
 
Här är listan med alla böcker som jag läst 2014. Med tanke på att jag läst hela 9 böcker mindre detta år än föregående år men ändå bara läst 857 sidor mindre så måste det betyda att jag läst fler tjocka böcker i år än tidigare. Har ju bland annat läst både A Game of Thrones och A Clash of Kings, sen har jag läst alla HP böcker på engelska och alla av dom sista är ju ganska tjocka. Mitt mål föregående år var att bara läsa då jag känner för det, ingen tvångläsning, vilket man ser i resultatet av endast 29 lästa böcker och inte mer. Hur som helst är jag ändå helnöjd för att jag plöjt igenom en massa bra böcker trors att det bara är hela sex stycken som är på "favoriter" här under. Harry Potter serien är inte med eftersom de böckerna var en omläsning.
 
Favoritböcker:
 
 
· Champion - Marie Lu · Cress - Marissa Meyer · City of Heavenly Fire - Cassandra Clare · Fire - Kristin Cashore · Bitterblue - Kristin Cashore ·
 
 
Minst omtyckta böcker:
 
 
· Beautiful Redemption - Kami Garcia & Margaret Stohl · An Abundance of Katherines - John Green ·
 
2015 är året som jag hoppas kommer bli ett bättre bokbloggsår för min del även om jag inte tror det. Har tappat motivationen till att skriva recensioner och har ingen inspiration till att komma på nya inlägg förutom månadsresuméer och "i postlådan" inlägg. Men det får vi allt ta och se!! Tack för 2014 i alla fall. ♥


Kommentarer
Klara

Du verkar ha läst flera bra böcker i år! Hoppas det dyker upp fler inlägg på din blogg 2015! :)

Svar: Jamen visst har jag det!! Ja, jag hoppas verkligen att det blir fler inlägg detta år! Jättekul med din kommentar också, blir verkligen mer peppad på att skriva! :-D
Sanna Öhman

2015-01-05 @ 13:20:30
URL: http://inutienbok.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback