Ξ

 
Läser just nu A Clash of Kings av Geroge R.R. Martin och The Fiery Heart av Richelle Mead. Har inte kommit så långt i den sistnämda eftersom jag mest läser ACoK just nu! Annars så såg jag The Maze Runner på bio i söndags och den var ♥♥♥♥♥♥♥♥♥. Är så kul att se böcker komma till liv på skärmen då man verkligen får se alla miljöer och allting. Och jag blev så glad då jag läste på Pias twitter att nästa bok i serien har premiär 18 september nästa år då jag inte ens trodde att något var planerat. :-D


Kommentarer
Pia

åååååhhhh måste se The maze runner igen!!!! <3<3<3 den var så himla himla braa ^^ Tydligen ska nästa film spelas in nu under hösten iiiihhh :D:D:D <333

Svar: Asså åååh så underbart!!! <33 Den var riktigt riktigt riktigt bra!!!!!!!!!!!! Mindre än ett år kvar tills nästa <3<3:DD
Sanna Öhman

2014-09-24 @ 00:48:23
URL: http://bookrelated.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback