STOCKHOLM.

Halloj allesammans. Long time no see. Anledningen till detta inlägg är följande: jag åker till Stockholm på onsdag med tre kompisar och vill ha tips på bra bokhandlar! Jag ska definitivt besöka SF bokhandeln, men jag skulle vilja ha tips på fler ställen som har bra utbud på young adult böcker men med mer blandade genrer än vad SF bokhandeln har. Skulle verkligen uppskatta om jag kunde få lite tips eftersom det var ÅR sen jag var i Stockholm.
 
Tar även väldigt gärna emot tips på bra restuaranger, fik, brunchställen, affärer, ställen man borde besöka, aktiviteter, nattklubbar där man kan dansa natten lång (tycker om då dom spelar house/trance och liknande låtar) där man tar sig in fastän man inte är tjugo ännu, osv osv. Är där från onsdag till lördagkväll! Plz skulle bli så glad om ni ville slänga iväg en liten kommentar. ♥


Kommentarer
Anika

Jag skulle rekommendera The English Bookshop som ligger i Gamla Stan, om du fortfarande är kvar där! Jättemysig bokhandel med fina engelska böcker.

Måste bara tillägga att du är så otroligt vacker!

Kram
Anika

Svar: Är hemma nu men var faktiskt in där och var verkligen som du säger! Och tack så jättemycket superkul att höra! =D
Sanna Öhman

2015-02-15 @ 17:22:22
URL: http://www.anikaskriver.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback