Sempre - J. M. Darhower.

Sempre (forever), av J. M. Darhower är en bok som jag har velat läsa vääääldigt länge. Det är en bok som inte alls är speciellt känd, men som ändå rört mig på ett sätt. Den här boken är fanficen Emancipation Proclamation (som kändes mycket mer som en bok med andra karaktärer än en fanfic på Twilight) omskriven till bok med andra namn på karaktärerna, och EP är en av de bästa berättelser jag någonsin läst! Tror nästan aldrig att någonting har rört mig så mycket och fått mig att gråta så många gånger som då jag läste den, och jag har inte lätt för att gråta.

Dock har jag samtidigt inte alls höga förhoppningar på den här, eftersom den förmodligen är mycket kortare (EP var över 2000 A4 sidor på datorn) och andra karaktärer och antgaligen en massa omskrivna scener. Jag tror inte heller att det kommer hända lika mycket i den här som i EP för den kunde man egentligen ha delat upp i fyra olika böcker kändes det som, fast nu var det ju en fanfic som sagt. Även om jag inte har höga färväntningar så kan jag knappt vänta tills jag har den i mina händer, måste beställa hem den NU!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback