30 days of books - 1/6.

Day 01 - Best book you read last year:
Herrgud, finns så himla många bra böcker som jag läste förra året. Kan ju inte bara välja en.. Men om jag nu måste välja får det bli Perfect Chemistry av Simone Elkeles, även om jag läste många andra som var minst lika bra!

Day 02 - A book that you've read more than 3 times:
Alla Twilightböcker av Stephenie Meyer har jag läst mer än tre gånger, var för sig då såklart!

Day 03 - Your favorite series:
Har många favoritserier, men försöker variera lite nu så att det inte blir samma böcker hela tiden. Så på denna tar jag Vampire Academy, så himla bra serie alltså!

Day 04: Favorite book of your favorite series:
Vet inte riktigt vilken som är min favoritbok av de sex VA böckerna. Dock vet jag att det inte är första eller andra, så någon av de fyra sista!

Day 05 - A book that makes you happy:
Har försökt göra den här listan några gånger förut, och det är alltid på den här 'dagen' jag stannar vilket resulterar i att jag aldrig gjort klart listan. I alla böcker som jag kommer ihåg att jag har läst har jag ju alltid varit glad någongång under tiden, men har även varit arg/sur/ledsen/rädd osv. det är just det som gör denna dag svår! Har dock bestämt mig för att de tre första Harry Potter böckerna (har inte läst de fyra sista ännu) gör mig glad. Får en speciell känsla då jag läser dom som jag verkligen tycker om!


Kommentarer
Lisa

Håller med om att Vampire Academy är grym!! :D

2012-01-17 @ 18:55:55
URL: http://bladvandaren.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback