News part II.

I brist på annat att skriva om så kommer lite mer nyheter. Det har säkert kommmit ut en massa mer roliga saker än det jag tänkt ta med eftersom jag själv inte hängt med så bra på senaste tiden. Nyheterna jag tar med har ni säkert redan läst, men förhoppningsvis inte alla av er!
 
Filmatiseringen av Divergent har fått flera skådespelare! Riktigt kul att det börjar närma sig, man längtar ju massor!
 
 
Kollaget är tager från tumblr, jag har alltså inte gjort det själv. Måste även säga att jag tycker det är riktigt kul att Kate Winslet är en del av filmen!
 
En massa Capitol Portraits från Catching Fire har släppts. Äntligen får man se fler skådespelare som sina karaktärer.
 
 
 
Tryck på bilderna för större upplösning!
 
 
Lite rörigt inlägg men hoppas ni gillar det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback