Tumblr.

Åh kan inte sluta tänkta på Divergent, så himla bra! Känner att den gamla fangirlen inom (the twilightnerd I used to be) börjar växa fram, fast nu då för detta och lite annat smått och gott som jag tycker om! Har börjat använda min tumblr en massa igen och det finns så mycket bra saker där - Divergent, The Hunger Games, TFioS, The Maze Runner, Game of Thrones, HIMYM, New Girl, Vampire Academy (även om filmen inte alls verkar bra, väldigt B-ig elr vad man ska säga) och så mycket mer. 
 
Måste bara få lägga ut den här från tumblr för att jag tyckte den var lite rolig sådär:
 
"It's the 2 year anniversary of the Avengers!"
image
 
Ni får väldigt gärna gå in och kika på min tumblr och om ni nu tycker om det ni ser får ni ju väldigt gärna följa mig, och ifall ni har en tumblr kommentera gärna vad ni heter och vad det finns mycket av på eran sida! :D
 
 
Känner att det kanske inte är så jättemycket bokaktigt just nu på bloggen, om man borträknar från att det mesta jag skrivit om i detta inlägg ursprungligen är/kommer från böcker så. Hoppas dock det går bra ändå, för jag känner att jag måste blanda in lite annat (film och serier och liknande som många andra ursprungliga bokbloggar också skriver om nu för tiden) för att det ska bli en bättre uppdatering och roligare för mig att blogga. :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback