Bokönskelista.

Som jag skrev i mitt förra inlägg så fyller jag år på fredag, hela 19 blir jag. Och såklart så finns ju en del böcker med på min önskelista. Hade nu tänkt dela med mig av vilka böcker jag vill ha åsså håller vi tummarna för att jag faktiskt får nån (eller flera) av dom!
 
 
 
 
A Game of Thrones – George R.R. Martin. Älskar ju serien, och egentligen brukar jag inte vara så jättemycket för sånna här böcker men ska verkligen ge dom en chans åsså får vi hoppas att dom är lika älskvärda som serien är. SPÄNNANDE.
 
City of Heavenly Fire – Cassandra Clare. Åh sista boken i serien, MÅSTE HA. Tycker dock dom tre första var dom bästa och att serien hade kunnat sluta där, men nu fortsatte den och jag hade inte kunnat vara mer excited än jag är!! Give me the frikkin' book already.
 
Cress – Marissa Meyer. Detta är en bok som det känns som att jag väntat i evigheter på att få läsa, vill ha den nu nu nu nu. Älskar verkligen dom två första böckerna i serien, några av mina favvisar. Så hoppas att den är inslagen och redo att ges till mig på fredag!!
 
Dreams of Gods and Monsters – Laini Taylor. Första boken var helt underbar medan jag inte tyckte om den andra fullt lika mycket, även om den var bra den med. Men vill ändå ha denna väldigt mycket, det skulle göra mig gla!
 
 
Vill helst ha dom fyra översta böckerna, men även dessa fem är med på min önskelista!
 • Lola and the Boy Next Door – Stephanie Perkins • Finnikin of the Rock – Melina Marchetta • Starcrossed – Josephine Angelini • Forbidden – Tabitha Suzuma • Along for the Ride – Sarah Dessen •
 


Kommentarer
Klara

Hoppas du får många bra böcker i födelsedagspresent! Along for the Ride har jag läst på svenska och den är jättebra! :)

2014-05-09 @ 12:08:32
URL: http://inutienbok.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback