Top Ten Tuesday.

Top Ten Books That Make You Think
(About the World, Life, People, etc):
 
En gammal TTT, och dessutom är det måndag idag, men gör den ändå!
 
1. Emancipation Proclamation - Kharizzmatik
2. The Perks of Being a Wallflower - Stephen Chbosky
3. The Fault in Our Stars - John Green
4. Niceville - Kathryn Stockett
5. Water for Elephants - Sara Gruen
6. Just Listen / Keeping the Moon - Sarah Dessen (i princip allt möjligt av henne)
7. The Last Song - Nicholas Sparks
8. The Host - Stephenie Meyer
9. Harry Potter - J.K. Rowling
10. The Hunger Games - Suzanne Collins
 
 
En del av böckerna har ni säkert läst och förstår varför dom kom med på listan, andra inte. Hur som helst orkar jag inte skriva vad dom fått mig att tänka på, men tänka har dom allt fått mig att göra!


Kommentarer
Miriam - Schitzo-Cookie http://schitzo-cookie.blogspot.se

// skumt jag klickar på ditt andra Top Then Tuesday inlägg om serier men läkas till detta inlägg.
Aja detta är en kommentar på den om ej avslutade bokserier iallafall:

Jag har typ hundra serier jag inte läst klart, ska ta det som ett projekt de sista månaderna nu innan året tar slut tror jag ^^ Varje bokbeställning måste innehålla minst 3 fortsättningar! Och inga nya serier får börjas på (förutom om de ingår i mitt månadstema). Hoppas jag blir bättre på att inte bara börja på nya serier :P





Svar: Men vad konstigt! Hur som helst så resten av det du skriver verkar ju vara riktigt smart! Det är nog helt enkelt det bästa sättet att få klar en serie i stället för att börja på en massa nya som man oftast gör! ;p
Sanna Öhman

2012-11-06 @ 10:31:46
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback