Tävlingar.

Just nu är det många tävlingar som pågår på olika bloggar, vilket alltid är riktigt roligt! Jag tänkte tipsa om fyra stycken som jag vet pågår just nu, ifall ni missat någon av dom. Sen får ni gärna kommentera ifall det är någon annan tävling som också pågår just nu fast som jag inte skrivit!
 
· Emme och Zozzo har en tävling på sin blogg där du kan vinna böcker från Adlibris för max 200 kr. 18 september är sista anmälningsdagen.
· Amelie har också en tävling och där kan du vinna Rubinröd av Kerstin Gier. Du kan anmäla dig ända fram till 18.00 söndagen den 16 september.
· På bokbloggen Readingthisworld kan du vinna en ungdomsbok (det finns några att välja mellan) som kom ut för flera år sedan. Tävlingen avslutas den 20 september.
· Den sista tävlingen pågår på bloggen Schitzo-Cookie där du kan vinna antingen en eller två utvalda böcker. Vinnaren kommer utses någon gång lagom efter bokmässan (inget sista anmälningsdatum skrivet), fast jag rekommenderar att gå in på bloggen lite oftare eftersom det kommer ställas olika frågor och klurigheter de närmsta veckorna som du måste svara på för att vinna.
 
upd; Det pågår även en tävling på bokbloggen boklysten där du kan vinna hela Fifty Shades triologin. Tävlingen avslutas 28 september.


Kommentarer
Uggsdotter - en bokblogg

TACK! :)

2012-09-09 @ 19:03:37
URL: http://uggsdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback