Månadsläsning - augusti.

Lästa böcker: 5
Omlästa: 3
Engelska: 2
Svenska: 3
Antal sidor: 2130 (103 sidor mer än i juli)
 
 
 
 
Bästa bok (ej omläsningar):
The Maze Runner av James Dashner
.
Recensioner:
32. The Golden Lily - Richelle Mead [X]
33. Harry Potter och De Vises Sten - J.K. Rowling [X] (omläsning)
34. Harry Potter och Hemligheternas kammare - J.K. Rowling [X] (omläsning)
35. Harry Potter och Fången från Azkaban - J.K. Rowling [X] (omläsning)
36. The Maze Runner - James Dashner [X]
 
Tankar: Jag är nöjd med månaden! Det är klart att jag hade kunnat läsa en massa mer man jag läser oftast kring fyra böcker varje månad så fem stycken är bra för mig.


Kommentarer
Linnea

Äntligen någon som är lite mer som mig och inte läser 20 böcker varje månad :)

2012-09-04 @ 11:58:12
URL: http://liijobooks.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback