Tävlingar.

Har väldigt dålig uppdatering för tillfället eftersom jag är i Amsterdam på praktik. Ska bli bättre då jag kommer hem och då ska jag skriva någon recension, sammanfattning av månadsläsning, och sen ska jag även svara på en till 11 frågor. Hur som helst så kommer det lite tävlingar här.

Bokrygg har en tävling där du kan vinna två olika böcker. Den avslutas 10 maj och du kan trycka här för att komma till tävlingen.

Andrea har också en tävling på sin blogg där du kan vinna ett presentkort på Adlibris och sen kan du välja mellan två böcker utöver det. Tävlingen avslutas 24 maj. Tryck här för att komma till tävlingen.

På bokgläntan pågår det också en tävling just nu och där finns det tre olika böcker som du kan välja mellan. Den avslutas 17 maj. Tryck här för att komma direkt till tävlingssidan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback