Nytt i bokhyllan.

Sen senast jag skrev att jag hade fått hem det som jag vunnit i en tävling så har jag införskaffat mig lite fler böcker. De flesta är från Amsterdam där jag kom hem ifrån tisdag/onsdag natt denna vecka. Ni ser på bilden vilka böcker det är!



Den översta boken vann jag i tävlingen och den fick jag hem lite senare än de andra vunna böckerna. Gone av Michael Grant köpte jag på Akademibokhandeln och resten är från The American Bookstore i Amsterdam. Den affären borde ni verkligen besöka om ni är där, ta en spårvagn och hoppa av på Spui så är man ganska nära!



Kommentarer
Lisa

Det är alltid lika kul med nya böcker! Jag älskar The Lightning Thief och Heist Society, och även många av de andra böckerna du köpt är bra! (: Trevlig läsning!

2012-05-20 @ 12:27:15
URL: http://bladvandaren.blogspot.com
Andrea :D

Oh,älskar att se bokhögar!

The Fault in our stars är jättebra!

Första boken i Gallagher Girls är väldigt härlig och rolig :P

The maze runner är fantastisk!

Matched är väldigt bra(har läst Matchad och på engelska kan den ju bara bli bättre)..

Gone är också bra!

Tretton skäl varför är okej..

2012-05-20 @ 19:40:16
URL: http://andypandycool.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback