I min bokhylla: H.





Upd 2; Måste göra ännu en uppdatering eftersom jag glömt alla Harry Potter böcker som vi har här hemma! Så från att jag först bara sagt att jag har en bok på H så har jag hela 9 böcker på H! Böckerna jag äger är Harry Potter böckerna på bilden, Heist Society av Ally Carter och Hush Hush av Becca Fitzpatrick. Jag har inte läst Heist Society än men jag hoppas att den är bättre än första boken i Gallagher Girls serien eftersom det är samma författare. Hush Hush har jag läst och den tycker jag verkligen om! HP böckerna har jag läst de fyra första på svenska och jag håller på med den femte just nu. Jag tycker verkligen om den sistnämda bokserien!


Kommentarer
Lisa

jag älskar heist society! hoppas du också kommer tycka om den (:

2012-05-27 @ 19:36:19
URL: http://bladvandaren.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback