I min bokhylla: B.




Denna gång hittade jag hela 12 böcker i min bokhylla som börjar på B, lite skillnad motför dem på A. Som ni ser har jag två BD böcker, den ena köpte jag så fort den släpptes och den andra hör till en box jag fick i julklapp med alla fyra tts böcker.

Jag börjar i högen till vänster längst ner och går uppåt:

· Bärnstenskikaren - Philip Pullman · Breaking Dawn - Stephenie Meyer · Beautiful Chaos - Kami Garcia & Margaret Stohl · Before I Fall - Lauren Oliver · Betrayed - P.C. and Kristin Cast · Bröderna Benzinis spektakulära cirkusshow - Sara Gruen · Bloodlines - Richelle Mead · Breaking Dawn - Stephenie Meyer · Beautiful Darkness - Kami Garcia & Margaret Stohl · Beautiful Creatures - Kami Garcia & Margaret Stohl · Babbeldrottningen - Meg Cabot · Blood and Ice - Robert Masello ·


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback