Månadsläsning - juni.

Lästa böcker: 5
Omlästa: 2
Engelska: 4
Svenska: 1
Antal sidor: 2721 (867 sidor mer än i maj)

Bästa bok (ej omläsningar):
Harry Potter och Fenixorden.

Läst:
Harry Potter och Fenixorden - J.K. Rowling [X] 
City of Glass - Cassandra Clare [X] (omläsning)
Shadow Kiss - Richelle Mead [X] (omläsning)
Just Listen - Sarah Dessen [X]
Across the Universe - Beth Revis
 
Tankar: Det hade kunnat vara bättre på läsfronten men i och för sig så jobbar jag ännu, har endast fem dagar kvar av sommarjobbet nu så snart får jag full tid till att läsa när jag vill. Jag vill fortfarande läsa om CoFA och sedan CoLS. Håller på med den sjätte HP boken och sen vill jag även hinna med den sista och även de tre sista VA böckerna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback