Favorite TV-shows.

Förutom att läsa böcker gillar jag även att titta på olika tv-serier på min fritid. Mina topp tre tv-serier är Glee, How I Met Your Mother och The Vampire Diaries.

Glee: Älskar den serien, speciellt då de kör sånger som man kan eller känner igen. Sen gillar jag även ett av seriens budskap - att man inte behöver vara perfekt utan bara vara sig själv, och att man ska våga stå för den man är. Glee måste nog även vara den mest betydelsefulla serien som någonsin skapats liksom. Älskar hur alla i New Directions blir som en enda stor familj. Sen måste jag även säga att jag VERKLIGEN avundas Kurt då Blaine tittar på honom, ren kärlek. Darren Criss kan verkligen skådespela perfekt!



HIMYM: Åh, så sjukt rolig tv-serie! Karaktärerna är helt galna men ack så mycket man får skratta. Äger endast de två första säsongerna, men jag lånar resten av min kompis. Nej, denna serie är verkligen något man ska titta på då man är nere, har tråkigt eller helt enkelt när som helst. Helt awesome!

The Vampire Diaries: Eh, Eh, Eh. Följer denna serie i amerikansk takt och den är så HIMLA bra. Älskar även att serien skiljer sig från böckerna så mycket som den gör eftersom då har man absolut ingen aning vad som kommer hända, även om jag älskade de fyra första böckerna (Dock var The Return böckerna var bara en enda stor besvikelse). Själv är jag team Stefan och allt jag kan säga om det senaste avsnittet är - ÅH! Vilket team tillhör ni om ni brukar titta på denna serie?




Kommentarer
Saia

Oj, Team Delena. Fast Stefan börjar få tillbaka sina känslor. Men, I can't wait for episode 13. Har du sett promon? Isåfall har du inte missat det Damon och Stefan säger om Elena. Jag hoppas bara att manus-författarna inte gör det hela barnsligt och skriva samma hsitoria som bröderna hände när de båda älskade Katherine. Men jag tror at Elena är för smart för att tänka fel angående det. :D

2012-01-29 @ 17:45:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback