Att läsa 2012.

Under 2012 är det framför allt en massa böcker som jag vill läsa om, så det ska jag mest satsa på att göra innan jag köper nya. Samtidigt finns det 1000 nya/andra/som jag inte läst tidigare som jag vill läsa. Det är så jobbigt det där, finns hur många som helst som man vill läsa NU men man vet att det inte går! Nu får ni en lista på böcker jag ska läsa under 2012.

Om det står med vanlig text är det omläsning och om det är med fet text är det böcker jag inte läst tidigare.

City of Bones, City of Ashes, City of Glass, City of Fallen Angels, City of Lost Souls.
Eclipse, Breaking Dawn, Om jag kunde drömma.
The Hunger Games - Catching Fire - Mockingjay.
Kanske dom två/fyra första Vampire Diaries böckerna.
Perfect Chemistry.
Hela Vampire Academy serien, sex böcker. The Golden Lily.
Sempre
(Emancipation Proclamation som en bok, med andra namn, mycket kortare och ändå lite annorlunda).
De Harry Potter böcker som jag inte läst än.
The Iron Queen, Summer's crossing, The Iron Knight.
Cirkeln.

Sen har jag även Thirst no.2 hemma som jag köpte i Thailand för ett år sen som jag borde läsa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback