30 days of books - 6/6.

Day 26 - A book that changed your opinion about something:
Hm.. läste ju böcker och så innan TTS, men det var efter dom böckerna som jag verkligen började älska att läsa, och de öppnade upp mina ögon för engelska böcker. Engelsk YA is tha shieet!

Day 27 - The most surprising plot twist or ending:
Eh, eh, eh - Vampire Academy: Shadow Kiss. DIMITRI!

Day 28 - Favorite title:
Twilight. New Moon. Eclipse. Breaking Dawn.

Day 29 - A book everyone hated but you liked:
De två/fyra första Vampire Diaries böckerna.

Day 30 - Your favorite book of all time:
Kan inte bara välja en, och orkar inte skriva flera, så i stället länkar jag till min "favorites" lista på goodreads.

Jaa, jag klarade av att göra klart hela listan, men man brukar ju säga att tredje gången då händer det, så sant!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback