30 days of books - 5/6.

Day 21 - Favorite book from your childhood:
Det måste ju vara någon av Molly Moon böckerna i sånna fall!

Day 22 - Favorite book you own:
Åh så svårt! Jag lånar nästan aldrig böcker (och i sånna fall bara av kompisar, och det är inte så ofta) så därför har jag alla mina favoriter hemma. Det är så himla svårt då man bara får ta en enda. Dock väljer jag City of Glass nu, även om jag har många andra som jag äger som också är mina favoriter.

Day 23 - A book you wanted to read for a long time but still haven't:
Harry Potter och den flammande bägaren (och även de tre HP böckerna som kommer efter den).

Day 24 - A book that you wish more people would've read:
Åh, sånna hära frågor är alltid svåra att svara på. Denna gång tar jag Beautiful Creatures av Kami Garcia och Margaret Stohl. Dels för att det handlar om "Casters" som jag inte läst om tidigare, och dels för att de två författarna skriver så himla bra och man blir verkligen fängslad av boken. Jag får alltid en speciell känsla då jag läser Caster Chronicles böckerna!

Day 25 - A character you can relate to the most:
I stället för att svara på den här frågan så skriver jag lite om mig själv här så får ni gärna kommentera efteråt om ni hittar någon som påminner om mig eftersom jag själv inte kommer på någon.

Jag är en tjej som gillar att resa, läsa böcker, ta det lungt, lyssna på musik, vara med kompisar och att röra på mig. Sommaren är min favorit årstid och för övrigt är jag en ganska blyg person. Jag gillar att skapa minnen och mina framtidsvisioner är att flytta utomlands och jobba inom frisör/make-up/stylist yrket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback