Mina twilightsaker - 3.

Ska börja detta inlägg med att säga att jag också blivit länkad på bokzoem. Åh, så himla roligt! Blir verkligen jätteglad då jag ser sånna saker.

Tillbaks till vad det här inlägget egentligen handlar om - mer av mina twilightsaker! Denna gång är det mina tröjor jag ska berätta om. På bilden nedanför är det bara två stycken, men jag har egentligen tre men en är borta. Den till vänster har jag fått av min kompis då hon var i USA, den till höger och den som är borta har jag fått i julklapp.
Sen har jag även vampyrtröjorna som fanns på ginatricot förut, alla tre olika. Jag har även varulvströjorna från ginatricot, båda två som fanns!



Kommentarer
Anonym

Det är klart vi länkar dig! Din blogg är jättefin!:) Och det är verkligen kul att läsa "dagens citat" ;)

2012-02-08 @ 18:37:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback