Beautiful Creatures.

Något som jag totalt har missat och som jag fick reda på för bara några minuter sen är att Beautiful Creatures av Kami Garcia och Margaret Stohl ska bli film! Så KUL! Jag hade inte den blekaste aning om att det ens fanns planer på att det skulle bli en film förens nu. Ethan och Lena, de två huvudpersonerna i boken, har till och med blivit castade. Ethan Wate ska spelas av Jack O’Connell och Lena Duchannes ska spelas av Alice Englert. Detta var verkligen glada nyheter!



Sen ska jag även fortsätta med att säga att jag snart läst ut den fjärde HP boken, har endast 40 sidor kvar! Så ni kommer få en recension på den någon dag den här veckan. Har lite fullt upp men ska försöka skriva den så snabbt som möjligt. Sist men inte minst så har jag även fått veta att jag finns länkad på Rebeccas blogg bokmalen, TACK! Blir så himla glad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback