Utmaning.

Jag har blivit utmanad av Anna på boktycke med en sak som cirklar runt på många bokbloggar just nu, så denna gång är det min tur att göra utmaningen. Här kommer reglerna:
 
Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen hos dem så att de vet att de har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.
 
1. Jag är väldigt envis, speciellt då jag var mindre, och en gång var jag så envis då jag var ute och cyklade då jag var ganska liten på en camping, i närheten av där mamma och pappa grillade på en låg grill, och mamma sa åt mig att inte cykla i närheten för att jag skulle ramla i grillen men jag var ju så duktig så inte skulle jag göra det men självklart gjorde jag det. Så jag har ramlat i en grill!
 
Lilla envisa Sanna (eller Nanna, som jag sa. Ett till bevis på att jag var envis "jag kan inte säga Sanna, jag heter Nanna!" "Men du sa ju det precis nu!" "Nej, Nanna!!!!!")
 
2. Båda gångerna som nån från castet i The Twilight Saga har varit på Hovet har jag varit där, och hade VIP båda gångerna! Första gången var 2010 då Kristen Stewart och Taylor Lautner vad där, och andra gången var 2011 då Robert Pattinson och Ashley Greene var där, och då stog jag nästan längst fram under själva intervjun, alltså 5-7 meter ifrån dom!
 
 
3. Jag hatar skräckfilmer och har aldrig sett klart en hel skräckis!
 
4. Jag älskar språket engelska (amerikanska, brittiska, australienska osv) och min dröm är att en dag flytta till USA och gifta mig med någon därifrån. Jag tycker det är sjukt underbart att höra någon som pratar engelska perfekt!
 
5. Jag och en av mina bästa vänner, även min första vän någonsin, är födda på samma dag. Hon är endast fyra timmar äldre än mig!
 
 
Jag och hon! (Ursäkta att jag bara tar bilder från då vi var små)
 
6. Då jag gick ettan på/i gymnasiet (har precis börjat tvåan) och vi hade NP i svenska och skulle hålla ett tal om relationer, så höll jag ett tal om relationer till böcker som jag fick A på.
 
7. Jag har varit till Thailand fyra gånger (vi har ett tvåvåningars hus/lägenhet/radhus där, vet inte riktigt vad man ska kalla det) USA, Frankrike, Spanien och Holland en gång var (och Sverige, Norge och Finland såklart). Sen har jag ju mellanlandat i andra länder, men dom räknas inte enligt mig!
 
Vi äger ett sånt där "hus" till vänster på bilden, som syns väldigt dåligt! Paradis, kan man ju kalla detta!
 
8. Jag har precis börjat andra året på frisörutbildningen och första året då vi hade praktik en vecka var jag på en salong i Amsterdam hos en (hon bodde i samma stad som jag bor nu då hon var liten) som har stylat kändisar som Brad Pitt, George Clooney, Madonna, Julia Roberts, Kate Moss, Demi Moore, kungafamiljen mm. och som även jobbat på fashionweeks och sådana saker!
 
Pust - då var jag klar! Jag utmanar Andréa, Pia, Clara och Sara!


Kommentarer
Pia

Ta med mig nästa gång ni åker till Thailand, pls. :'DD

2012-08-22 @ 01:07:38
URL: http://bookrelated.devote.se
Linnea

Såg ju inte helt fel ut att ha en bostad i thailand! :)

2012-08-24 @ 17:26:44
URL: http://liijobooks.blogspot.com
Jennifer

4 - stämmer igen mig till 100%! :) var oxå på Twilight Fan Event, hade ingen VIP biljett, en ändå ;)

Svar: Jag hade grymt tur andra gången! Då hade vi bara fått tag i vanliga först men vi åkte ändå till Hovet tidigt för att titta på kön och sånt och då kommer det två tjejer till mig och mina två kompisar och GER oss tre vip gratis! Galet tur alltså! ;D
Sanna Öhman

2012-08-26 @ 23:36:48
URL: http://aloveforbooks.blogg.se
Jennifer

Gud vad kul! Avis! Måste varit helt otroligt! Även fast jag inte hade en VIP biljett så var det ändå en grym upplevelse! :D Grym blogg förresten! :)

Svar: Ja, verkligen! Det är ju fränt att bara ha varit där och veta att man sett dom in real life! Det trodde man ju aldrig skulle hända! Måste säga detsamma om din blogg! :D
Sanna Öhman

2012-08-27 @ 18:00:24
URL: http://aloveforbooks.blogg.se
Uggsdotter - en bokblogg

Åh, vad kul! Hade också gärna varit på hovet då.. :)

2012-09-09 @ 19:05:47
URL: http://uggsdotter.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback