Lite Harry Potter sådär.

Jag har läst ut både första och andra Harry Potter böckerna (omläsningar), och även sett de två första filmerna efter att jag var klar med vardera bok. Det är så roligt att se, speciellt första filmen, alla specialeffekter och att dom inte alls är lika bra som nu för tiden, fast det förstår man ju såklart eftersom allting utvecklas. Och med filmerna är det så roligt att se hur alla skådespelare utvecklas utesende sett.
 
Jag älskar jag filmerna och dom är några man aldrig kommer bli less, men böckerna är ändå mycket bättre, som i de flesta fall. Nu när jag ser om filmerna så försöker jag även se vilken Dumbledore jag tycker om mest - han i de två första filmerna eller han i de senare, och jag måste nog säga att den första Dumbledore påminner lite mer om bokversionen, men jag ska inte säga för mycket förens jag sett om de senare och sista.
 
Detta fick bli ett inlägg om Harry Potter, men jag kände att jag behövde göra ett inlägg om annat än bara recensioner och dagens citat.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback