Månadsläsning - mars.

Jag känner mig helnöjd över mars månad. Jag har lyckats läsa sex böcker, vilket är rekord för i år.

Lästa böcker: 6
Omlästa: 3
Engelska: 4
Svenska: 2
Antal sidor: 2507 (398 sidor mer än i februari)

Bästa bok:
Om man inte räknar med omlästa böcker var Ink Exchange min favorit. De andra två som inte var omläsningar var helt enkelt inte lika bra. Speciellt inte Thirst.



Läst:
Jag är Zlatan Ibrahimovic: min historia - Zlatan Ibrahimovic, berättad för David Lagercrantz
The Hunger Games - Suzanne Collins
Thirst No.2: Phantom, Evil Thirst and Creatures of Forever - Christopher Pike
Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer
Catching Fire - Suzanne Collins
Ink Excahnge - Melissa Marr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback